Profiel: Ik ben Ayaan – de documentaire

7269bd5233 Afgelopen vrijdag 19 mei 2006 zond de KRO de home-video documentaire ‘Profiel: Ik ben Ayaan’ uit. Ik heb gefascineerd zitten kijken, hoewel pas vandaag, via www.uitzendinggemist.nl.

Deze video is een aanrader voor iedereen met ook maar een greintje interesse in het fenomeen Ayaan Hirsi Ali, voor- én tegenstanders.

Ik ben een uitgesproken voorstander, dat weet iedereen nu wel zo langzamerhand. Hoe denken mijn medevoorstanders na het zien van deze documentaire over haar? Maar nòg benieuwder ben ik naar de mening van degenen die zichzelf zien als tegenstander.

2 thoughts on “Profiel: Ik ben Ayaan – de documentaire

  1. Ik voel veel sympathie voor Ayaan, ben dus voorstander. Ik heb de uitzending gezien, een pracht. BTW, hoe oneens je het ook bent met Ayaan, ZIJ heeft niemand bedreigt,niet direct en niet indirect.

    Like

Geef een reactie

